Naar de Noordkaap met Johan en Gustav
woensdag, juli 26, 2006
  DAG 2
Deze dus ook wat later dan gepland (dank je Raymond....)

Ik weet niet of de blog van gisteren is aangekomen. Uit een sms die vandaag kreeg bleek van niet.Vandaag zijn we van Denemarken 140 km onder Kopenhagen naar 100 ten zuidenvan Stokholm gerden. We hadden ons grandioos verslapen. Het is tenslotte ook vakantie. Pas 12.15 reden we de camping af. We waren dan ook pas om21.00 op deze camping. De route ging vandaag over een keurige snelweg. Lekker 120 op de klok en tuffen maar. Het schoot wel lekker op en soms was het uitzicht adembenemend. Wil je echt de mooie dingen zien dan moet je natuurlijk weg van de snelweg. (De Ncrv wist dat al langer..) Maar we wilden'zo snel mogelijk' op de noordkaap zijn om vooral de terug weg de mooie dingen te zien. Vandaar de snelwegkeuze.In het begin van Zweden zag je om de 10 km bordjes met camping. Toen wij een camping zochten was er natuurlijk niets te vinden. Vandaar ook dat het watlater is geworden. (Marina, we hebben netjes gegeten hoor!). Morgen nog 100km naar Stokholm en dan gaan we Stockholm bekijken.Wat wel opvalt tijdens een dergeljke reis is dat alles tijd kost. Ontbijtmaken, tent afbreken, eten voor onderweg enz enz. Wel leuk maar ooktijdroven :-) Morgen Stokolm en dan zien we wel weer.Gr Johan en Gustav

Comments: Een reactie posten

<< Home
Vakantiereis van Johan en Gustav op de BMW R 1100 RT naar de Noordkaap vanaf 23 juli tot.... Elke dag een blog?!!

Mijn foto
Naam:
Locatie: Netherlands

Onze familie bestaat uit vader (Johan), moeder (Marina), zoon (Gustav) en dochter (Marjolijn). Nu naar Londen!

Archief

Foto's van Marina is 40 geworden

Foto's van onze reis NIEUW!!!