Naar de Noordkaap met Johan en Gustav
woensdag, augustus 09, 2006
  Fwd: Dag 18b (ha ha) (toch weer herkansing want een deel viel weg)


De oplettende lezer heeft het naturlijk wel gezien dat we ons weer een dag vergist hadden. Nu dus echt dag 18. Vandaag naar Bergen en ja, het regent hier. Hadden we het gisteravond nog warm tijdens het eten (t-shirt korte broek) om 23.00 was het 13 graden en later zelfs dik onder de tien. Tijdens het slapen geen last van gehad. Helaas ging het echter ook weer regenen. Ook de hele ochtend, dus weer de kletsnatte tent in de stromende regen inpakken etc. De hele weg naar Bergen was het weer regen, weer even droog, weer regen etc. Zoals ik al eerder schreef is
rijden in de regen niet erg. Maar weer een natte tent opzetten in de regen is niet m'n hobby. Dus bij Bergen op zoek naar een Hytte. Camping 1, we hebben ze wel kosten 450,00. Da's niet goedkoop voor een 2 pers Hytte zonder water. Maar we hebben ook een room. 200 per nacht... Laten we maar eens even gaan kijken. Nu heb ik 4 jaar in een van de smerigste studentenflats van Groningen gewoond (Selwerd III) (behalve m'n eigen kamer natuurlijk :-)) maar dit sloeg alles. Over de vlekken op wand maar vooral bed zal ik niet nader uitweiden en de geur was
wellicht een combinatie van drugs sex en patat. Dan toch maar de Hytte van 450,00 (delen door 8) maar ja we wilden hier 2 nachten blijven... We gaan failliet... Ah meneer die Hytte is net
weg... Goed volgende camping... Vol.... Volgende vol.... Ik zag al het doembeeld voor me van het opzetten van de natte tent in de inmiddels nog steeds stromende regen... Laatste camping (in een straal van 20 km om Bergen... Kleine Hytte 390,00 toch nog even kijken zag er redelijk uit.. Dus maar doen. Was ook de laatste... Verder heb ik vannavond heel wat mensen met enige frustratie hun kletsnatte tent in de regen zien opzetten... Oke ze waren dan wel met de auto dus waren zelf evenals hun spullen droog.
Ik heb lekker boodschappen gedaan, gekookt, we hebben echte verse sla met een zelf
bedachte dressing van olijfolie en wat peper, zout en nog wat kruiden. Zelfs Gustav vond het eetbaar. En zeg zelf na een dag van regen in een knusse Hytte waar je de prijs al weer van
bent vergeten... Dan smaakt toch alles goed... MOrgen naar de stad zelf... Nog steeds regen?...
Gr Johan en Gustav

 
Comments:
Ik begrijp dat we binnenkort een uitnodiging voor een etentje kunnen verwachten?

Ben benieuwd naar jullie kookkunsten. Ze te horen gaat dit een stuk verder dan McDonalds.

Gr. Cor
 
Een reactie posten



<< Home
Vakantiereis van Johan en Gustav op de BMW R 1100 RT naar de Noordkaap vanaf 23 juli tot.... Elke dag een blog?!!

Mijn foto
Naam:
Locatie: Netherlands

Onze familie bestaat uit vader (Johan), moeder (Marina), zoon (Gustav) en dochter (Marjolijn). Nu naar Londen!

Archief


Foto's van Marina is 40 geworden

Foto's van onze reis NIEUW!!!

Foto's musical van Gustav in groep 8

Powered by Blogger